[GAL]

Empeza un novo ano, e coa súa chegada, poñémonos en marcha para levar a cabo por terceiro ano consecutivo a Carreira a pé e andaina por Montaña do Concello de Cariño. 

Queremos superarnos en cada edición, non repetir erros cometidos, manter o positivo do traballo feito e propoñer cousas novas. Con esta idea estamos a traballar na Northwest  Experience 2020.

Podemos adiantar que este ano contaremos cunha terceira categoría na modalidade de carreira a pé, e tamén se outorgará premio ao clube máis numeroso da proba (computaranse participantes en ambas modalidades).

Máis información no apartado de categorías e premios do regulamento.

A proposta en canto ás distancias dos percorridos segue sendo similar á edición anterior. Estamos a ultimar os trazados, extraendo o que para nós foi o mellor de anteriores percorridos en canto á paisaxe, terreo e beleza. 

Seguiremos sendo un trail moi corrible, combinando camiños de terra, carreiros e zonas de campo a través onde pasaredes polos mellores sitios do municipio. 

Os  track´s non se farán públicos ata a semana previa á proba.

Temos a sorte, e damos grazas desde aquí, a todos os colaboradores que repiten un ano máis coa súa achega e permite á organización seguir propoñendo esta terceira edición. Tamén nos alegra anunciar novas marcas que se unen a nós dando así a coñecer os seus produtos, ofrecendo descontos aos participantes e facerse visible no noso evento. Estamos a falar de  OXYPRO NUTRITION, produtos de nutrición deportiva de alta calidade. Teredes un vale de desconto para mercar online na súa web e un xel de mostra coa vosa inscrición.

Lembrade que poderedes anotarvos a partir do vindeiro 1 de Febreiro con prazas limitadas a 500 participantes. Poderase inscribir de maneira  online desde esta web ou presencialmente nas instalacións de Atmosfera Sport Cariño.

Esperámosvos!

[CAS]

Empieza un nuevo año, y con su llegada, nos ponemos en marcha para llevar a cabo por tercer año consecutivo la Carrera a pie y andaina por Montaña del Concello de Cariño. 

Queremos superarnos en cada edición, no repetir errores cometidos, mantener lo positivo del trabajo hecho y proponer cosas nuevas. Con esta idea estamos trabajando en la Northwest Experience 2020.

Podemos adelantar que este año contaremos con una tercera categoría en la modalidad de carrera a pie, y se otorgará premio al club más numeroso de la prueba (se computarán participantes en ambas modalidades).

Más información en el apartado de categorías y premios del reglamento.

La propuesta en cuanto a las distancias de los recorridos sigue siendo similar a la edición anterior. Estamos ultimando los trazados, extrayendo lo que para nosotros fue lo mejor de anteriores recorridos en cuanto al paisaje, terreno y belleza. 

Seguiremos siendo un trail muy corrible, combinando caminos de tierra, senderos y zonas de campo a través dónde pasaréis por los mejores sitios del municipio. 

Los track´s no se harán públicos hasta la semana previa a la prueba.

Tenemos la suerte, y damos gracias desde aquí, a todos los colaboradores que repiten un año más con su aportación y permite a la organización seguir proponiendo esta tercera edición. También nos alegra anunciar nuevas marcas que se unen a nosotros dando así a conocer sus productos, ofreciendo descuentos a los participantes y hacerse visible en nuestro evento. Estamos hablando de OXYPRO NUTRITION, productos de nutrición deportiva de alta calidad. Tendréis un vale de descuento para comprar online en su web y un gel de muestra con vuestra inscripción.

Recordar que podéis anotaros a partir del próximo 1 de Febrero con plazas limitadas a 500 participantes. Se podrá inscribir de manera online desde esta web o presencialmente en las instalaciones de Atmósfera Sport Cariño.

¡Os esperamos!

Share This